مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 21:472022-11-13ورزشي

لزوم تقویت غرور و هویت ملی در ورزشکاران و نام آوران ایران اسلامی


استاندار گیلان، با تاکید بر لزوم تقویت غرور و هویت ملی در ورزشکاران بعنوان نام آوران ایران اسلامی، تصریح کرد: برافراشتن پرچم مقدس ایران اسلامی در میادین ورزشی برای هر بیننده ای غرور ملی را به همراه دارد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با تاکید بر لزوم تقویت غرور و هویت ملی در ورزشکاران بعنوان نام آوران ایران اسلامی، تصریح کرد: برافراشتن پرچم مقدس ایران اسلامی در میادین ورزشی برای هر بیننده ای غرور ملی را به همراه دارد.

اسدالله عباسی در جلسه شورای عالی ورزش با اشاره به جایگاه گیلان در امر ورزش و موفقیت های کسب شده از سوی ورزشکاران گیلانی از دیرباز تاکنون، افزود: شناسایی استعدادهای ورزشی استان و پرورش آنان امری ضروریست.

وی با بیان اینکه مدارس، کانون رشد و تعالی ورزشی هستند، گروه سنی کودک و نوجوان را مناسب ترین رده برای شناسایی توانمندی های فردی و اجتماعی خواند وگفت: پرورش استعداد و بالندگی باید از سوی مدارس و دانشگاه ها با دقت و حساسیت بالا صورت گیرد.

عباسی بر لزوم افزایش سرانه ورزشی در مراکز آموزش پایه تا دانشگاه تاکید و تصریح کرد: با برگزاری کلاس های فوق برنامه ورزشی در مدارس، سلامت روح و روان بعنوان عامل موثر در یادگیری به میزان قابل توجهی تحت تاثیر تحرک و پویایی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت غرور و هویت ملی در ورزشکاران و نام آوران ایران اسلامی

لزوم تقویت غرور و هویت ملی در ورزشکاران و نام آوران ایران اسلامی